Διαφορετικά κουδούνια σε συστεγαζόμενα Γυμνάσιο και Λύκειο

 

Έστω ότι στο ίδιο κτίριο συστεγάζονται Γυμνάσιο και Λύκειο.

Έστω ότι οι ίδιοι καθηγητές διδάσκουν στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο και ότι Γυμνάσιο και Λύκειο μοιράζονται τις ίδιες αίθουσες.

Για να μην αναμιγνύονται τα παιδιά του Γυμνασίου με τα παιδιά του Λυκείου, τα διαλείμματα του Γυμνασίου είναι σε διαφορετικές ώρες από τα διαλείμματα του Λυκείου.

Προς χάριν του παραδείγματος, τα διαλείμματα του Λυκείου ξεκινούν πάντα 5 λεπτά αργότερα από τη στιγμή που τελειώνουν τα διαλείμματα του Γυμνασίου.

Στο παράδειγμα, ένας καθηγητής που δίδαξε την πρώτη ώρα στο Γυμνάσιο μπορεί να συνεχίσει με την δεύτερη ώρα στο Λύκειο, γιατί η ώρα του Γυμνασίου τελειώνει πριν αρχίσει η επόμενη ώρα στο Λύκειο.

Όμως, ένας καθηγητής που δίδαξε την πρώτη ώρα στο Λύκειο δεν μπορεί να συνεχίσει με την δεύτερη ώρα στο Γυμνάσιο γιατί η δεύτερη ώρα στο Γυμνάσιο έχει ξεκινήσει πριν αυτός τελειώσει την πρώτη ώρα στο Λύκειο.

Παρόμοια, μια τάξη που χρησιμοποιείται την πρώτη ώρα από τάξη του Γυμνασίου μπορεί την δεύτερη ώρα να χρησιμοποιηθεί από τάξη του Λυκείου, αλλά το αντίθετο δεν μπορεί να επιτρέπεται γιατί η πρώτη ώρα του Λυκείου δεν θα έχει τελειώσει τη στιγμή που θα αρχίζει η δεύτερη ώρα του Γυμνασίου.

Για να διασφαλίσετε μια σωστή ροή προγράμματος για καθηγητές και αίθουσες θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε περιορισμούς #17 ώστε μια ώρα διδασκαλίας στο Λύκειο να μην ακολουθείται από ώρα διδασκαλίας στο Γυμνάσιο, εφόσον βέβαια πρόκειται για τον ίδιο καθηγητή ή την ίδια αίθουσα.