ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ
Το Ωρολόγια
Προγράμματα εποφελείται από τους χρήστες του για να διορθωθεί και
κυρίως να αυξηθεί. Είναι αδύνατο να πραχθεί ένα άρτιο πρόγραμμα για Η/Υ μόνο από
ένα άτομο, οσοδήποτε ενημερωμένο και αν είναι αυτό. Έτσι, αρκετοί συνάδελφοι
προγραμματιστές σχολείων, με διαφορετικά χαρακτηριστικά από τα αυτά του
κατασκευαστή του προγράμματος, έκαναν προτάσεις για να ικανοποιήσουν τις δικές
τους (αυξημένες) προτιμήσεις. Αναπόφευκτα, οι συνάδελφοι αυτοί βοήθησαν στη
μορφοποίηση του Ωρολόγια Προγράμματα.
Είναι πραγματική η θέληση να ικανοποιηθεί κάθε
συνάδελφος προγραμματιστής σχολείου που εμπειστεύεται το
Ωρολόγια Προγράμματα για την παραγωγή του
ωρολογίου προγράμματος του σχολείου του. Η θέληση αυτή δεν αποδεικνύεται μόνο με
την παροχή τεχνικής βοήθειας αλλά και με τη συνεχή επαύξηση του προγράμματος.
Είναι ειλικρινής η ανάγκη έκφρασης των
ευχαριστιών μου σε μερικούς από αυτούς τους συναδέλφους που η συμβολή τους ήταν
καθοριστική.
-
Στο Δημήτρη
Αρμάο (Μεσαριά Θήρας), που μου έστειλε δείγμα των εκτυπώσεών
του σε EXCEL.
-
Στο Γιάννη
Εμμανουήλ (Βελβεντός Κοζάνης), που μου ζήτησε τον περιορισμό
των συνεχόμενων αναθέσεων, πράγμα που τελικά οδήγησε στη διαχείριση
μαθημάτων που διδάσκονται σε ένα συνεχόμενο πολύωρο (>2 ωρών).
-
Στον Ηλία
Καφώρο (Χαϊδάρι Αθήνας), που μέσα στις πολλές διορθώσεις που
πρότεινε, ήταν και η χρήση αιθουσών με τρόπο ώστε το ικανοποιούνται οι
ανάγκες σχολείων που χρησιμοποιούν το σύστημα: αίθουσα καθηγητή.
-
Στην
Αλεξάνδρα Μελίστα (Άγιοι Ανάργυροι, Αθήνα), που με πάμπολλες
προτάσεις της οδήγησε στην απλοποίηση πολλών διαδικασιών και τη διευκόλυνση
των χρηστών. Τουλάχιστον ο μηχανισμός παραγωγής σχέσεων μεταξύ τμημάτων, για
την αντιγραφή της δομής του σχολείου στο πρόγραμμα, οφείλετε στις δικές της
προτάσεις.
-
Στον Πέτρο
Μπελτράν (Αίγιο, Αχαΐας), που αποτέλεσε το παράδειγμα ενός
χρήστη, που ενώ ήταν έμπειρος χρήστης Η/Υ, δημιούργησε ωρολόγιο πρόγραμμα
σχολείου για πρώτη φορά. Η επιμονή του στη χρήση ελεύθερων ωρολογίων
προγραμμάτων, μόνο με τη χρήση περιορισμών #11, μη συλλειτουργίας τμημάτων,
βελτίωσε τις ποινές του δεύτερου μηχανισμού αξιολόγησης.
-
Στο Θανάση
Τσάδαρη (Οινόφυτα, Βοιωτίας), που αποτέλεσε το παράδειγμα
ενός χρήστη, που ενώ ήταν έμπειρος προγραμματιστής σχολείου, είχε παντελή
απειρία στη χρήση Η/Υ.
-
Στο Νίκο
Παπατσούμα (Θέρμη, Θεσσαλονίκης), που απαίτησε τη διόρθωση
των εκτυπώσεων, πράγμα που οδήγησε στην τεχνική μεταβλητού μεγέθους
γραμμάτων από κελί σε κελί.
-
Στον Αλέκο
Μυλωνά (Ίλιον, Αθήνα), που πρότεινε την επαύξηση του
προγράμματος με δυνατότητα διασφάλισης διαθέσιμων καθηγητών για
αναπληρώσεις, διαμόρφωση των εκτυπώσεων για διάφορα μεγέθη, όπως Α3, τις
προτιμήσεις #19, για τη μη-τοποθέτηση όλων των ωρών μιας ανάθεσης στο τέλος
του ωραρίου και τις προτιμήσεις των καθηγητών για ένα πλήθος (από-έως)
τυχαίων ημερών στις οποίες ο καθηγητής θα διδάσκει πρώτη ή τελευταία ώρα.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους
συναδέλφους που επικοινώνησαν μαζί μου. Ανεξάρτητα από την οξύτητα της έκφρασης
των απόψεών τους, προσέφεραν ιδέες που ενσωματώθηκαν στο πρόγραμμα.
Σε ένα τέτοιο συνάδελφο οφείλεται και η
δημιουργία αυτού του τερατώδους συστήματος των 200 και πλέον ελέγχων.
Στέλιος Χατζηθεοδωρίδης
SH-Soft